Na to, aby ste medzi desiatkami, či niekedy až stovkami predávajúcich zaujali klientov, sa musíte pripraviť. Všade je konkurencia veľká, preto sa treba odlíšiť v čo možno najväčšej miere. Dôležitý je najmä sortiment, ktorý ponúkate, no je isté, že aj váš predajný stánok by mal zaujať. Na prvý pohľad by mal byť čistý a ponúkaný tovar by v ňom mal vyniknúť. Zabezpečte si taký kúsok, ktorý vás nesklame ani v zlom počasí a bude sa dať rýchlo rozložiť, či zložiť. Najpraktickejšie je si zohnať kvalitný nepremokavý stánok, ktorý využijete aj mimo sezóny ako altánok na grilovanie či rybársky stánok. Populárne sú aj väčšie párty stany, pod ktoré sa vojde viac ľudí, návštevníkov, či zákazníkov, a rovnako tak viac tovaru.
Ukážte svoj tovar v tom najlepšom svetle
Zaujať – to je to najdôležitejšie! Žiaden potenciálny zákazník si nevšimne tovar zastrčený niekde v kúte, kde naň nevidí a nemá dosah. Tovar musí byť vystavený na predajnom stole tak, aby oň kupujúci zavadil pohľadom a zaujal jeho pozornosť. Mal by mu doslova “biť do očí”. Nebráňte sa na predajný stôl vyložiť aj rôzne stojančeky a poličky, ktoré dajú priestoru členitosť, a váš tovar na nich vynikne inak, ako keď je len položený na stole. Zákazník by sa pri vašom predajnom stánku mal zdržať čo najdlhšie, aby si všimol čo najviac tovaru, ktorý ponúkate.
Ako umiestniť tovar, ktorý ponúkate?
Bižutéria najviac vynikne na stojanoch a vo vitrínkach, najlepšie podsvietených. Darčekové predmety ako magnety by mali byť vystavené priamo na magnetickej tabuli, pohľadnice umiestnite do stojanu, kde sa budú dať najlepšie prezerať. Výrobky ako taniere, poháre, misky, či samotný riad poukladajte tak, aby vynikol detail produktu. Chutné dobroty ako lízatká môžu byť zapichnuté napríklad v polystyréne , hračky môžu stáť, prípadne visieť z poličky. Kytice patria do váz, podobne ako pripravené smútočné kytice, vencom sa žiada ležať na predajnom stole, prípadne sa opierať o stojan. A v neposlednom rade je dôležité byť príjemným a ochotným predajcom, ktorý pri výbere poradí, je vždy milý a usmiaty. Iba do takéhoto stánku sa zákazníci vždy radi vrátia, majte to na pamäti!
Reklamný článok
FOTO: pexels.com